Aug 26, 2015

Khasiat Buah Manjakani untuk wanita - by AnnFahmy Sungai Petani Kedah Malaysia 0123010699


Petua orang lama tidak dapat tidak untuk kita tolak dan tidak mengamalkannya. Antara petua dan amalan orang dahulu untuk menjaga kesihatan dalaman dan keharmonian rumahtangga ialah mengamalkan makan dan menggunakan herba. Manjakani merupakan salah satu amalan yang amat sinonim dengan amalan penjagaan kecantikkan oleh golongan wanita zaman dahulu.  Sehingga kini amalan memakan dan menggunakan herba seribu guna ini masih lagi dipraktikkan.  Tidak kira sama ada secara tradisional atau moden.  






Hubungan intim antara suami isteri adalah salah satu kebahagiaan dalam rumahtangga.Keupayaan suami dan isteri untuk memberikan kepuasan seks kepada pasangan masing-masing amat penting. Keupayaan ini berkait rapat dengan kondisi alat kelamin. Vagina yang ketat dapat memberikan lebih kepuasan bukan sahaja kepada suami tetapi isteri itu sendiri. Bagaimana untuk mendapatkan vagina yang ketat, terutamanya untuk wanita yang telah melahirkan anak?


Jangan risau lagi, saya ada penyelesaian termudah untuk anda. Rahsia sebenar untuk hebat di ranjang. Suami suka, isteri lena. Memperkenalkan JAMU AMIRNA PILLS. Si dia pasti tersenyum puas tak terkata. Semua ramuan ada di dalamnya. Untuk pertanyaan lanjut hubungi 0123010699 Ann, sedia berkongsi cerita bersama anda.





No comments: