Sep 30, 2014

The best skin care product in Malaysia

Kecantikan Asas Wajib kepada Semua Wanita..

Kecantikan & wanita tidak dapat dipisahkan ini kerana ianya adalah sebahagian keperluan setiap wanita.
Cantik pada dasarnya bukan sahaja pada luaran tetapi dalaman juga amat penting.
Sepanjang saya bekerjasama bersama wanita,,
Apa yang biasa saya temui adalah masalah mengenai kecantikan dari faktor-faktor yang berbeza.
Kebanyakan generasi zaman kini lebih kepada Generasi Y sebanyak 83% dari lingkungan tahun 1980-1990 & mereka juga adalah generasi yang sukakan sesuatu yang lebih murah tetapi berkualiti & mudah serta cepat!
Sememangnya kebanyakan pelanggan saya juga adalah dari golongan sebaya tetapi tidak kurang juga sebahagian pelanggan dari Generasi X sebanyak 17% sahaja yang mungkin peka pada kecantikan kulit wajah.
Bagi Generasi X mereka bukan tidak menjaga seperti Generasi Y, tetapi faktor masa, umur & mungkin bagi mereka kecantikan tidak lagi perlu dititik beratkan.

Kebanyakan wanita zaman moden masa kini bukanlah lagi seperti wanita zaman kuno dahulu yang hanya duduk di dalam gua mereka mempunyai kerjaya walaupun hanya di rumah.
 WOWwww sungguh saya terpesona melihat wanita yang mementingkan masa kepada keluarga.
Perlu diingatkan kepada diri saya sendiri agar menjaga kecantikan kulit lebih penting 
berbanding bersolek berlebih-lebihan.

Apa kebiasaannya yang wajib saya cadangkan kepada semua & perlu untuk muka:

OIL FREE EYE MAKEUP REMOVER 110ml 
CLEANSER 113g 
MASK 113g 
FRESHENER 147ml 
HYDRATE/ MOISTURIZER 88ml 
FOUNDATION 29ml 
*Beauty Consultant akan memberikan produk mengikut jenis kulit & jenis tona kulit yang bersesuaian mengikut setiap individu itu.

No comments: