May 27, 2014

Top 10 skin care product in Malaysia

Mary Kay telah banyak membantu ramai wanita di luar sana untuk berubah ke arah kebaikan mengenai kulit mereka..sepanjang menjadi Independent Beauty Consultant saya telah banyak mendapat perubahan sama ada dari kesihatan kulit wajah mahupun kewangan... bukan keuntungan semata-mata yang dicari..tetapi lebih kepada sikap ingin membantu mereka yang mengalami masalah kulit muka..tidak perlu malu ..kita semua berhak mendapat yang terbaik.. jika ingin mencuba atau inginkan skincare / facial FREE hubungi atau whatsapp saya. anda juga boleh mengajak rakan2 anda..kita juga boleh berkongsi atau bertukar masalah serta pandangan..tidak rugi untuk kita mengeratkan hubungan silraturahim..tiada paksaan untuk membeli.. jika berminat dan sesuai baru saya advise untuk mengambil produk yang mana bersesuaian mengikut jenis kulit anda....thanks kepada sesiapa yang banyak support saya..

p/s : berminat untuk menjadi sebahagian daripada team saya..sila hubungi atau whatsapp saya

Nurul Syazana Jamuri @ Ann Fahmy
Independent Beauty Consultant Mary Kay
0123010699

No comments: